Vi har sett paradiset!

Idag åkte vi till en strand en timma bort. Taxin hämtade uppnosa kvart över nio. Stranden var helt underbar!! Hur lång som helst. Helt vit med turkost vatten. Vi tog massa bilder. Vi var ensamma där. Ett tag så kom det lite folk, men de var på guidad tur, så de stannade bara i 30 minuter max, sen så var vi ensamma igen. Det var så vackert. Och när jag var i och badade så simmade två små hajar förbi en meter bort. Det var lite läskigt. Jag skyndade mig upp ur vattnet. Jag vet att de inte skulle äta på mig, men tänk om de finns mamma haj i närheten! Elise blev lite röd i ansiktet idag. De var dumt! Vi får vara jätte försiktiga i morgon. Smörja smörja smörja. Hon får 50+ kids på sig flera gånger om dagen. Men här fanns ingen skugga. Förutom i hennes vagn. Där satt hon en stund och vilade lite. Jag har fått väldigt lite färg i ansiktet. Jag har nog varit för noga med solskyddsfaktor 50 🙂 Elise träffade lilleskutt idag. Hon var helt kär. Hon ville inte sluta krama honom. Sen ville hon ta med kaninen hem :p hon puttade bort de andra barnen och gosade in sig i pälsen. På kvällen var det buffén igen. Jag åt en god pasta med vitlök och tomat. Det var gott. Sen var det glass med varm jordgubbsås. Elise dansade lite på scenen, sen så gick vi hem till rummet. Skruttan var helt slut. Nu sover hon här mellan oss. Jag ska läsa lite innan jag somnar. Boken är bra! Anna Jansson. I morgon blir det poolen. Frukost klockan åtta.

Publicerat på november 23, 2010, i resor. Bokmärk permalänken. Lämna en kommentar.

Lämna en kommentar